Cover Art – „Breathing” Paatos


Dziś, w ramach tygodnia z zespołem Paatos i cyklu Cover Art, spotkanie z Ricardem Huxfluxem Nettermalmem. To on znalazł meble, które znalazły się na okładce najnowszej płyty. Dowiecie się również, dlaczego zespół postanowił pokazać się słuchaczom po raz pierwszy. Zapraszamy do lektury!

Cześć, tu Hux z zespołu Paatos! Powiem wam parę słów o okładce naszego nowego albumu „Breathing”.

Doszliśmy do wniosku, że już czas pokazać nasze twarze. Nie była to trudna decyzja, bo nigdy nie byliśmy przekonani do smoków i demonów. Chcieliśmy, żeby ta okładka była ponadczasowa i bezpośrednia, bo tak postrzegamy naszą muzykę. Kilka lat temu, kiedy byłem w drodze do studia, znalazłem te piękne krzesła i sofę przed samym studio. Obicie było zniszczone i porwane, ale i tak się w nich zakochałem. Zostawiłem swój numer telefonu i kilka dni później zadzwonił do mnie  właściciel i powiedział, że mogę je wziąć. Ja i Petronella wybraliśmy inne obicia i chociaż są to meble z lat 40, to wyglądają jak nowe. Na czas sesji zdjęciowej wynieśliśmy meble z salonu,  postawiliśmy krzesło na środku i tak powstała nasza okładka.

Pomyślałem sobie, że fajnym pomysłem będzie dać puste krzesło na tylną okładkę, bo straciliśmy dwóch członków zespołu, a doszedł tylko jeden. Zadzwoniłem do mojego dobrego kumpla Boba, żeby to wszystko – zdjęcia, teksty – złożył razem. Zaproponował, żebyśmy użyli osobnych zdjęć każdego z nas z imionami – wygląda to prawie jak karty z idolami z lat 60 i 70. Dodał też skrzydła. Wszystkim nam bardzo spodobały się jego rozwiązania i nie mogliśmy się doczekać efektu końcowego.

To wszystko kochani, Paatos znowu oddycha /ang. breathing/ i mamy nadzieję zobaczyć was podczas koncertów!

Przypominamy, że Paatos będzie gościem podczas urodzinowej trasy Riverside. Oto dokładne daty koncertów:
24.05 – Łódź – Wytwórnia
25.05 – Wrocław – Eter
26.05 – Kraków – Rotunda
27.05 – Poznań – Eskulap
28.05 – Gdańsk – Centrum Stocznia Gdańska
29.05 – Warszawa – Stodoła

Rockella

Skomentuj

