Piosenka tygodnia – „Last True Cowboy Manifesto” The Sixpounder


„Last True Cowboy Manifesto” to pierwszy utwór z debiutanckiej płyty The Sixpounder „Going To Hell? Permission Granted!”, do którego powstał teledysk. Jest on zbiorem różnych występów zespołu na żywo, które pokazują miłość The Sixpounder do zabawy na scenie. Video dedykowane jest wszystkim fanom headbangingu, a powstaniu tego utworu opowiedział nam Paul Shrill – gitarzysta zespołu:

Muzykę napisałem ja, a teksty Frantic Phil. Kiedy The Sixpounder jeszcze raczkował, grałem w pewnym projekcie rockowym, dla którego stworzyłem właśnie ten numer. Pierwszą osobą, która go odsłuchała był Frantic Phil, który powiedział, „hola hola, ten numer musimy my grać!” Więc musiałem go w trybie natychmiastowym „zbrutalizować” /śmiech/. Uwielbiamy grać ten numer, daje nam mnóstwo radości /śmiech/. Warto wsłuchać się w tekst, to jest nasz manifest! Pomysł powstania klipu do tego numeru zrodził się dwa lata temu. Postanowiliśmy zbierać wszystkie materiały z koncertów, aby w końcu połączyć je w jedną całość. Tak zrodził się nasz headbangingowy hymn. Z powstaniem utworu wiąże się pewna anegdota – początek utworu został nagrany i zaśpiewany w całości przeze mnie. Tekst do tego fragmentu napisał mój przyjaciel podczas jednego z wakacyjnych wypadów. Ten tekst jest o wiele dłuższy, jest to humor raczej sytuacyjny i tylko nieliczni wiedzą o co chodzi, więc nie będę się tutaj zagłębiał w szczegóły. /śmiech/
Skomentuj

