Autorskie audycje w czasach sformatowanych radiostacji


piotr_kosinskiSzkoda czasu na narzekanie. W obecnych czasach radio to przede wszystkim biznes, walka o rząd dusz, czy raczej uszu. Z tego powodu autorskie audycje zostały wyparte przez „dobrze zaprogramowane” treści, które wpływają na zwiększenie słuchalności, a tym samym pomnożenie dochodów będących ich właścicielami mediów.

Lepiej nie będzie. Wiedzą o tym artyści parający się ambitniejszymi odmianami muzyki, zdają sobie z tego sprawę dziennikarze radiowi, a i większość słuchaczy też straciła już wszelką nadzieję. Na szczęście nie wszyscy…
Kiedy ogłaszaliśmy naszą akcję pod hasłem „Perły eteru”, mieliśmy nadzieję, że pomożecie nam odnaleźć wartościowe pozycje wśród sformatowanych ramówek stacji i… nie zawiedliśmy się. Otrzymaliśmy mnóstwo maili z Waszymi propozycjami. Z autorami najciekawszych audycji udało nam się porozmawiać, a poniżej przedstawiamy Wam efekty tych rozmów. Nie uprzedzając faktów, informujemy, że na tym akcja się nie kończy. Kolejne rozmowy we wrześniu.
Zapraszamy do lektury i przed radioodbiorniki!
Rockella
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s