Dekalog Kuby Krupskiego, czyli… 10. pytań do wokalisty zespołu Tune


kuba_krupski_tuneI: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:

Nie uważam się za muzyka. Jestem aktorzyną śpiewającą piosenki.

II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie:

Diamond Dogs. To jeden z pierwszych albumów, który pokazał, że concept nie musi być prog- lub art-rockowy.

III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki:

Uwielbiam Jamesa Browna za energię, Davida Bowie za odwagę i Prince’a. Za tyłek.

IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę:

Koncert Paco de Lucia. Nie zapomnę go nigdy, bo nigdy go nie widziałem. To była alternatywa mojej matki dla szkoły rodzenia i innych bzdur serwowanych kobietom w ciąży. King Crimson, Emerson Lake and Palmer, Peter Gabriel, Roger Waters, Mike Oldfield, The Cure, to wszystko koncerty, na które byłem prowadzony za rączkę. Pewnie więc, gdyby nie pieprzony Paco de Lucia, byłbym teraz motorniczym.

V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie:

W muzyce najważniejsza jest szczerość. Muzyka bez niej, jest przejmująca jak Klan. A konkretnie Rysio.

VI: Nasze koncerty to dla mnie:

Nasze koncerty to ludzie, którzy na nie przychodzą. My im dajemy taką małą iskierkę, a reszta koncertu należy do nich.

VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z:

Gdybym mógł, to najchętniej wybrałbym się w trasę koncertową z zespołem, w którym śpiewam. Nie lubię supportować, bo wiem, że ludzie czekają na kogoś zupełnie innego, i nie lubię być supportowany, bo wiem, że ludzie czekają na nas.

VIII: Praca w studiu to dla mnie:

Praca w studio to dla mnie praca. Płyta i koncerty to jej efekt.

IX: Mój ulubiony utwór Tune to:

Pokochałem „Confused”. To prosty utwór z ogromną energią.

X: Moje muzyczne marzenie:

Dobrze żyć z dobrej muzyki.

Skomentuj

