Dekalog Wiktora Pogody, czyli… 10. pytań do perkusisty zespołu Tune


wiktor-pogoda_tune

I: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:
Gdyby nie to, że muzykowałem już od przedszkola. Perkusja pojawiła się po paru latach, miałem swoje wzloty i upadki, ale wsparcie innych ludzi /również nie muzyków/, skutecznie mnie utrzymało przy graniu – za co dziękuję, bo dlatego teraz gram, a nie pływam, biegam etc. /zawodowo/

II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie:
Musiałbym uszczegółowić czy największe – najlepsze, czy największe  – najgorsze. Do tej pierwszej grupy na pewno zaliczę King Crimson – „Red”, a do drugiej… chyba lepiej nie mówić.

III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki:
Tak naprawdę, każdy kogo kiedykolwiek słuchałem, nawet przez 5 minut, wpłynął na moje podejście. Zawsze staram się wyciągać co najlepsze i przepuszczać przez swój muzyczny „filtr”, lub uczyć się na błędach.

IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę:
Yamato Drummers of Japan w Teatrze Wielkim w Łodzi. Już nawet daty nie pamiętam /co najmniej 5 lat temu/, ale widowisko było nieziemskie i naturalnie – zupełnie inny rodzaj „muzykalności”.

V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie:
Zgrozo, w jednym zdaniu „liczenie” i „muzyka” – oczy bolą. Tak naprawdę codziennie co innego jest najważniejsze. Samodoskonalenie przeplata się z dobrą zabawą, kreatywnością lub wyciszeniem.

VI: Nasze koncerty to dla mnie:
Cały czas zbieranie nowych doświadczeń i weryfikowanie wartości muzyki przez publiczność.

VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z:
Najchętniej z Rush, ale oni raczej jeżdżą sami w trasy. Może to się zmieni?

VIII: Praca w studiu to dla mnie:
Stres i ciężka praca oraz, na szczęście, stukrotnie większa satysfakcja po zakończeniu nagrania.

IX: Mój ulubiony utwór Tune to:
Nie odpowiem na to pytanie, ponieważ będzie to krzywdzące dla reszty utworów. Wszystkie są inne, ciężko je porównać na zasadzie uwielbienia.

X: Moje muzyczne marzenie:
Zdecydowanie – grać na instrumencie /niekoniecznie perkusji/ do końca życia.

Skomentuj

