Dekalog Marcina Jaśkowca, czyli… 10. pytań do basisty zespołu HellHaven


I: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:

Kumpel Bartosz i Steve Harris z Iron Maiden.

II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie:

“Seventh Son of a Seventh Son” Iron Maiden.

III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki:

Pain of Salvation.

IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę to:

Mystic Festival 2005.

V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie:

Muzyka.

Marcin Jaśkowiec

VI: Nasze koncerty to dla mnie:

Chwile muzycznego spełnienia.

VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z:

Pain of Salvation.

VIII: Praca w studiu to dla mnie:

Odskocznia od codzienności.

IX: Mój ulubiony utwór HellHaven to:

Stardust ponieważ łączy w sobie to co w muzyce lubię najbardziej: moc z melodią.

X: Moje muzyczne marzenie:

Zagrać na festiwalu Rock in Rio.

Skomentuj

