Dekalog Konrada Wójtowicza, czyli… 10. pytań do perkusisty zespołu HellHaven


hellhaven_konrad_wojtowiczI: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:

Children of Bodom i Danny Carey.II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie:

Tool „Lateralus”.

III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki:

Danny Carey /perkusista Tool/

IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę to:

Children of Bodom “Chaos Ridden Years: Stockholm Knockout Live”.

V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie:

Klimat.

VI: Nasze koncerty to dla mnie:

Dobra zabawa, współpraca, oraz związanie się z zespołem, nowe doświadczenia.

VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z:

Comą.

VIII: Praca w studiu to dla mnie:

Skupienie i danie z siebie wszystkiego.

IX: Mój ulubiony utwór HellHaven to:

„Stardust” – rytmika, dobry klimat, świetny tekst, dobre wyczucie wszystkich instrumentów.

X: Moje muzyczne marzenie:

Chciałbym, by moje starania z zespołem HellHaven nie poszły na marne i bym nie musiał ubolewać nad tym, że wkładam kasę w coś, co zostanie utopione w gruzach… Liczę na więcej, m.in. koncerty przed dużą publicznością, organizację nowych utworów, dobrą współpracę w przyszłości.

Skomentuj

