Dekalog Tamaka, czyli… 10 pytań do perkusisty Presidents Of Noise


I: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:
Udział w próbach zespołu mojej mamy, jak miałem może z 7-8 lat, pierwszy raz grałem na bębnach, pod okiem jednego z muzyków. Ta zajawka we mnie siedziała cały czas,  ale nie miałem możliwości regularnego grania. W wieku 13 lat zamieniłem swój motor  marki WSK na pierwsze  bębny, marki Polmuz. /śmiech/
II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie: 
To się zmienia  z czasem m. in. Queen Innuendo, Korn”Korn” Sepultura Roots, Pierwsza płyta Soulfly. Każda płyta Deftones robi na mnie mega wrażenie.
III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki: 
Sepultura.
IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę to:

Większości raczej będę pamiętał /śmiech/, ale jeden z ważniejszych to Slayer na stadionie w Pradze. Wcześniej nie przepadałem za Slayerem.

V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie: 
Szczery przekaz, moc i energia.

Tamak

VI: Nasze koncerty to dla mnie: 

Wyżycie się, przypływ adrenaliny.
VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z: 
Soulfly.
VIII: Praca w studiu to dla mnie: 
Wyzwanie.
IX: Mój ulubiony utwór Presidents Of Noise to:

To też się zmienia z czasem, wcześniej  „NRG Vampire”, teraz najbardziej lubię grać nowe numery, których nie ma na płycie, „Cold Room” oraz „Education”. Jest jeszcze ciężej, szybciej i mocniej niż na płycie.

X: Moje muzyczne marzenie: 

Chyba jak większości ludzi, którzy zajmują się muzą – granie na największych festach, dla możliwie największej publiczności…

Skomentuj

