Dekalog Rema, czyli… 10. pytań do gitarzysty Presidents Of Noise


I: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:
Kumpel, który pożyczył ode mnie pudło, które stało prawie dwa lata nietknięte, bo nie umiałem na nim grać, ale jak go nie było i on zaczął się uczyć na nim grać to mi gul skoczył i szybko mu je odebrałem i zacząłem chodzić na lekcje. /śmiech/
II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie:
Jest z tysiąc i nie umiem wybrać.
III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki:
Na każdym etapie rozwoju inny. Kapela, do której jednak zawsze wracam, to Led Zeppelin, mocno wpłynęli na mnie kiedy miałem 9 lat i tak już zostało. /śmiech/
IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę to:
Down w Stodole w 2008.
V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie:
Szczerość.

Rem

VI: Nasze koncerty to dla mnie:

Trans, w którym zamieniam się w agresywną bestię. /śmiech/
VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z:
Strapping Young Lad, Machine Head, Meshuggah, Morbid Angel, Decapitated i jeszcze z kilkudziesięcioma innymi. /śmiech/
VIII: Praca w studiu to dla mnie:
Jak penetracja pochwy, czyli coś bardzo przyjemnego. /śmiech/
IX: Mój ulubiony utwór Presidents Of Noise to:
Wszystkie lubię, ale na koncertach zawsze czekam, aż zagramy „Bin Your Planet”, bo ma w sobie moc młota pneumatycznego.
X: Moje muzyczne marzenie:
Pojechać w trasę po całym świecie, podpisać kontrakt płytowy z prawdziwego zdarzenia, mieć zawodowego menago, swojego busa, móc żyć tylko muzą i nie martwić się skąd wziąć kasę na instrument, który by mi się przydał, czyli nic nadzwyczajnego w zasadzie. /śmiech/ Drugie muzyczne marzenie to nagrać płytę, której ludzie by słuchali bez względu na zmianę trendów i mody.
Skomentuj

