Dekalog Krzysztofa Drogowskiego, czyli… 10. pytań do wokalisty After…


after-band

I: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:

Gitara basowa która mnie zainteresowała w wieku 15lat.Zanim zostałem wokalistą byłem właśnie basistą przez dość długi czas. /śmiech/

II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie:

Jedna płyta może nie szczególnie ale ostatnio muzyka amerykańskiego bandu” Mute Math” która wprowadziła mnie w nowe klimaty.

III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki:

Mike Patton z Faith No More z pewnością.

IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę to:

Koncert Porcupine Tree pod względem brzmieniowym i koncert Faith No More, który przypomniał mi fajne lata i kawał dobrej muzy.

V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie:

Dobre brzmienie.

After… /fot. Joanna Lubicka/

VI: Nasze koncerty to dla mnie:

Odskocznia od rzeczywistego życia.

VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z:

Faith No More którego już właściwie nie ma, a muzyka  tej grupy do dnia dzisiejszego gra w mojej głowie.

VIII: Praca w studiu to dla mnie:

Przyjemność.

IX: Mój ulubiony utwór After… to:

Zdarzają się czasem kawałki które kompozycyjnie od pierwszego momentu nam pasują. Melodia jest w
dziesiątkę i tekst brzmi. Z ostatniej naszej płyty podoba mi się właśnie  utwór otwierający album „All left behind”.

X: Moje muzyczne marzenie:

Może zaistnieć w tym światku rockowym w bardziej wyrazisty sposób niż do tej pory? /śmiech/

Skomentuj

