Dekalog Czarka Bregiera, czyli… 10. pytań do gitarzysty zespołu After…


I: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:

Mój brat, ale pewności nie mam. /śmiech/

II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie:

Nie ma jednej takiej płyty.

III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki:

Nie ma jednego takiego wykonawcy. W zależności do chwili byli to: Ozzy Osbourne, Dream Theater,
Marillion, Depeche Mode, Radiohead…

IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę to:

Depeche Mode – Exciter Tour, Warszawa, Tor Służewiec, 2001 r. Fantastyczny koncert w strugach deszczu.

V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie:

Nie będę oryginalny – liczą się dla mnie przede wszystkim emocje.

After… /fot. Joanna Lubicka/

VI: Nasze koncerty to dla mnie:

Mix euforii i stresu. /śmiech/

VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z:

After…

VIII: Praca w studiu to dla mnie:

Okazja do nauczenia się wielu nowych rzeczy i bodziec do dalszej pracy nad sobą.

IX: Mój ulubiony utwór After to:

Nie ma jednego. /śmiech/ Może po jednym z płyty. „Endless Lunatic” – „Cleaning From Scars”. Lubię klimat
tego utworu i narastające w nim napięcie. „Hideout” – „The End”. To dla mnie utwór reprezentujący całą
płytę. Są momenty mocniejsze, spokojniejsze, dobre melodie, no i bardzo lubię końcową solówkę. /śmiech/ „No Attachments” – na dzień dzisiejszy chyba „Enchanted” – podoba mi się bardzo linia wokalna, energia, a na dodatek jakoś tak mi „szeroko brzmi”. /śmiech/

X: Moje muzyczne marzenie:

Część moich muzycznych marzeń już się spełniła, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. /śmiech/

Skomentuj

