Dekalog Mariusza Ziółkowskiego, czyli… 10. pytań do basisty zespołu After…


I: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:

Ksiądz, który założył zespół szkolny w moim liceum. Od tego wszystko się zaczęło.

II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie:

Ostatnio album „Armistice” zespołu MuteMath.

III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki:

Nie jestem w stanie wybrać jednego. Poza tym to ciągle się zmienia. Dziś jest to MuteMath, a jutro, kto wie, może Doda? /śmiech/

IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę to:

Porcupine Tree w Poznańskiej Arenie.

V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie:

Melodia i energia.

After… /fot. Joanna Lubicka/

VI: Nasze koncerty to dla mnie:

Nagroda i weryfikacja tego co robiliśmy na próbach.

VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z:

U2.

VIII: Praca w studiu to dla mnie:

Droga przez mękę.

IX: Mój ulubiony utwór After to:

„Summer Fuss” z ostatniej płyty, bo nogi się same do tańca rwą przy tym numerze. /śmiech/

X: Moje muzyczne marzenie:

Nr 1 na liście Billboardu.

Skomentuj

