Dekalog Radka Więckowskiego, czyli… 10. pytań do perkusisty zespołu After…


I: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:

Moja determinacja i dążenie do jasno określonych celów,  tak na marginesie nie nazwał bym siebie muzykiem, raczej „grajkiem pasjonatem”.

II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie:

Tych płyt było wiele, z tych najbardziej ciekawych mogę wymienić: In Flames „The Jester Race”, Wszystkie płyty Planet X, Arcturus „La masquerade infernale” i wszystkie płyty T.M Stevensa.

III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki:

Jeżeli chodzi o perkusistów to Peter Wildoer i Benny Greb. Bardzo cenię sobie również klawiszowców, takich jak Matt Guillory, Derek Sherinian czy Tony MacAlpine.

IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę to:

Nie było jeszcze takiego koncertu. /śmiech/

V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie:

Przekaz i emocje.

After… /fot. Joanna Lubicka/

VI: Nasze koncerty to dla mnie:

Co prawda dość rzadko mamy okazje do koncertowania, ale to przede wszystkim fajna zabawa.

VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z:

Zdecydowanie ze Static Impulse.

VIII: Praca w studiu to dla mnie:

Nauka, sprawdzian własnych możliwości i świetna zabawa.

IX: Mój ulubiony utwór After to:

Wszystkie są ulubione. /śmiech/

X: Moje muzyczne marzenie:

Mieć czas na naukę gry na kilku instrumentach, i – niewątpliwie – móc utrzymywać się z grania.

Skomentuj

