Dekalog Marcina Dzioby, czyli… 10. pytań do perkusisty Figuresmile


figursmile-inbetween

I: Nie zostałbym muzykiem, gdyby nie:

Roger Taylor – perkusista Queen.

II: Płyta, która wywarła na mnie największe wrażenie:

Nie ma tej jednej…, m. in.: Radiohead „Kid A”, Bjork „Debut”, Sepultura „Roots”, PJ Harvey „Is This Desire”, Depeche Mode „Violator”.

III: Wykonawca, który wpłynął na moje podejście do muzyki:

Grupa Queen.

IV: Koncert, którego nigdy nie zapomnę to:

Roger Waters, Warszawa „Stadion Gwardii” 7.06.2002.

V: W muzyce najbardziej liczy się dla mnie:

Klimat.

Marcin Dzioba

VI: Nasze koncerty to dla mnie:

Dobra zabawa.

VII: Gdybym mógł, wybrałbym się w trasę koncertową z:

Opeth.

VIII: Praca w studiu to dla mnie:

Ciężka praca i niebywała przyjemność.

IX: Mój ulubiony utwór Figuresmile to:

„All nights mother” – za prostotę, przekaz, klimat.

X: Moje muzyczne marzenie:

Chciałbym robić to zawodowo.

Skomentuj

